otroligt

 
 
 
Tänk att allt det här började med ett sms. Ett ynka sms där det enbart stod "hej". Att ett ynka "hej" kan vara början till något så starkt som jag känner idag. Det första "hejet", haribonappar, titanic, stöcksjö, subwaykakor, pirates of the caribbean. Kan inte förklara hur så små saker kan betyda så mycket. Han har visat mej vägen till den jag är idag. Han älskar mej för att jag är jag. Mina brister, mitt alldelens för högljuda och konstiga skratt, sättet jag säger bredvid på (jaa, jag säger bröve), att jag ifrågasätter allt när vi ser en film ingen av oss sätt tidigare. Han älskar men villkorslöst, på samma sätt som jag älskar honom. Min första kärlek.
 
Ludwig

Kommentarer
Postat av: Stina

Ni är så galet fina tillsammans!

Svar: åhhh tack Stina!
MoaLundqvist

2013-11-13 @ 21:52:30
Postat av: Anonym

*Ludwig

Svar: skrev ju det?!
MoaLundqvist

2013-11-13 @ 22:09:51

Skriv nått fint ↓:

Ditt namn:
Stammis?♥

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback